ΕΙΧΑΜΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4692/2020 ΦΕΚ 111 Α ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ ΕΝΑΝ ΟΡΟ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.
ΜΕΡΟΣ ΣΤ'
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Άρθρο 52
Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Αντικατάσταση του άρθρου 1 του ν. 4692/2020
Το άρθρο 1 του ν. 4962/2020 (Α’ ’111) αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων H διδακτική ενότητα με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» εισάγεται στο πρόγραμμα σπουδών και στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των τύπων σχολικών μονάδων υποχρεωτικής εκπαίδευσης, νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ορίζονται ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των θεματικών κύκλων της διδακτικής ενότητας και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εκ των θεματικών κύκλων, ο αριθμός και οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και κάθε άλλο σχετικό θέμα, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων για τους εκπαιδευτικούς».
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΕΣ ''ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ'' ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ.
1. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ. ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ.
2.ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ - ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
3.ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ - ΠΡΟΛΗΨΗ.
4.STEM/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ.
5.ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
6.ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ.
7.ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.
8.ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
9.ΔΙΑΤΡΟΦΗ - ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ.
10.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
11.ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
12.ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ - ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
13.ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ.
14.ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ.
ΑΣΦΑΛΩΣ ΣΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΧΟΥΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ. ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. ΑΥΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΧΤΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΥΧΙΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΥΣΙΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΧΤΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΦΑΣΗ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΦΥΣΙΝ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΡΗΞΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΦΥΣΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ. Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ. ΟΜΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΦΕΚ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΙ ΕΛΑΒΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ; ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΓΝΩΣΤΑ; ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΛΑΘΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ,ΚΑΙ ΩΣ ΟΡΘΕΣ, ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΡΘΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ, ΕΚΠΤΩΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΥΣΗ;
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΙΣΧΥΡΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΘΕΙΡΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ; ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΝΕΚΡΟ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΥΛΑΤΤΟΥΝ ΩΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΟΜΩΣ ΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ. ΟΛΑ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΧΕΤΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΩΝ ΩΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΥΡΙΑΝΑ ΤΕΡΑΤΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΧΡΕΟΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΣΤΩΝ. ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ. ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΜΑΣ. ΔΙΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ Ή ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: AYΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ; ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ; ΤΑ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ; ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΝΕ; TOY ΑΓΟΡΑΙΟΥ ΕΡΩΤΑ; EXEI XAΘΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ. ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ. ΔΙΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ. ΟΧΙ ΑΠΛΗ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΕΤΑ ΣΤΟΝ ΔΥΝΑΣΤΗ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΕΜΕΙΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΣ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου